My photo
kepulauan borneo
seorang ninja
tap. tap. tap. bunyi tapak kaki beruang yang comel berlalu pergi.

05/08/2014

lembaga hitam

. Bismillahirrahmanirrahim .

. . Assalamualaikum warahmatullahi ta'alwabarakatuh . . .




hantu :3

blackout. serba hitam.

tertutup bukan bermaksud aku sempurna.
tertutup bukan bermaksud aku alim soal agama.
tertutup bukan bermaksud aku manusia tanpa dosa dan ndak pernah buat dosa.
tertutup bukan kerana terpaksa dan dipaksa.
tertutup ndak menjadikan aku calon terbaik utk bakal ibu kpd anak"mu.

tertutup itu indah.
tertutup itu chenta. kepada Yang Khaliq.
:")

aku jugak insan biasa persis seperti kamu.
aku jugak punya lubuk jahiliyyah.
aku jugak banyak kekurangan.

mungkin aku jauh lebih jahat dari kamu.

sebab itu Allah cipta peringatan, teguran, dan nasihat.
untuk kita saling mengingatkan, menegur, dan menasihati.
bukan saling menjatuhkan.

memang kamu mau masuk sorga sendiri ??

---

utk bella, mimi, adek mimi, umi pacik maha, pacik maha, kak nani, adam, sandra, baby ::

♡ ♡ ♡
sayang kamu semua lillahi ta'ala :")
maaf datang tiba"
syukran, jazakallahu khairan kathiran untuk makanannya ^^
in sha Allah, nanti queen elsa datang lagi :3

***
bella kaka sukak gambar ni :3 :3 :3 mcm timull :p :p :p kan mimi ^_^ ^_^ ^_^


09syawal1435
pemburu1415


اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ