My photo
kepulauan borneo
seorang ninja
tap. tap. tap. bunyi tapak kaki beruang yang comel berlalu pergi.

13/02/2014

anna althafunnisa

...Bismillahirrahmanirrahim

...Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


melihat perwatakan, gaya, dan caranya. aku yakin, dia baik. dia solehah. in sha Allah.
melihat paras rupanya. aku tau dia cantik bukan hanya pada luaran, malah dalaman. in sha Allah.
melihat dirinya walau belum pernah berjumpa, aku menanam cita-cita. untuk berjumpa dia. kelak. in sha Allah.

namanya Oki Setiana Dewi.
lahir di Batam, Kepulauan Riau pada 13 Januari 1989.
aku kenal dia melalui filem Ketika Cinta Bertasbih. dan bertitik tolak dari situ, aku mula mengambil tahu tentangnya.

- - - - - - -

chenta dia kerana Allah Ta'ala.
sebelum dia berkahwin, sehingga sekarang.




andai ada jodoh, teringin berjumpa dengan dia. :)
andai dia mau berniqab, saya doakan semoga dia kuat. semoga dia istiqamah. in sha Allah. amiin~




13rabiulakhir1435
pemburu1415


اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ